Tee tuotteestasi ja palvelustasi asiakkaan haluama.
10+1 vinkkiä
Sisällys
Johdanto 2
1 Onko tuotteestasi/palvelustasi oikeasti hyötyä asiakkaalle? 4
2 Asiakaspalveluprosessien vakioiminen – varmista, että asiakkaan edellytykset toteutuvat aina 6
3 Yhteyden saannin ja yhteydenpidon helppous ja luotettavuus 8
4 Luotettavuuden lisääminen – laatu, vastuut, lupaukset 10
5 Älä ole liian kallis 11
6 Ostamisen helpottaminen 12
7 Konkretisointi asiakkaalle 13
8 Tukevia ja helpottavia asioita (tuotteita ja palveluita, informaatiota) 14
9 Jälkimaku 15
10 Asiakas ei huomioi erinomaisuuttanne, jos ei tiedä siitä 16
BONUS: Aidon asiakaslähtöisyyden kehittäminen. …………… 18
Kirjoittaja 20
Päälähteet 21