IlmainenOpasSisallys

 

Tee tuotteestasi ja palvelustasi asiakkaan haluama.
10+1 ideaa

Sisällys

Johdanto    2

1 Onko tuotteestasi/palvelustasi oikeasti hyötyä asiakkaalle?    4

2 Asiakaspalveluprosessien vakioiminen – varmista, että asiakkaan edellytykset toteutuvat aina    6

3 Yhteyden saannin ja yhteydenpidon helppous ja luotettavuus    8

4 Luotettavuuden lisääminen – laatu, vastuut, lupaukset    10

5 Älä ole liian kallis    11

6 Ostamisen helpottaminen    12

7 Konkretisointi asiakkaalle    13

8 Tukevia ja helpottavia asioita (tuotteita ja palveluita, informaatiota)    14

9 Jälkimaku    15

10 Asiakas ei huomioi erinomaisuuttanne, jos ei tiedä siitä    16

BONUS: Aidon asiakaslähtöisyyden kehittäminen. …………… 18

Työkaluja:    20

Päälähteet:    20

Powered by WordPress. Designed by WooThemes