Menestyksen kaava

Tuotteesi tai palvelusi on hyvä, mutta Asiakas ei halua tai ymmärrä ostaa sitä – mitä tehdä?

Näin teet tuotteestasi ja palvelustasi asiakkaan haluaman

Jos yritys on aidosti asiakaslähtöinen ja kehittää toimintonsa, tuotteensa ja palvelunsa asiakaslähtöisiksi, tulevat sen asiakkaat tyytyväisiksi.
Asiakastyytyväisyys luo asiakasuskollisuutta.

Aito asiakaslähtöisyys on harvinaisuus ja siksi asiakastyytyväisyyteen ja asiakasuskollisuuteen panostaminen tuovat varman menestyksen.

Menestyksen kaava Video YouTubessa

VIDEO Menestyksen kaava

Haluaisitko lisää asiakkaita, parempaa hintaa, suurempaa kassavirtaa, enemmän voittoa …?

Ilmainen E-kirja PDF-muodossa

Noudattamalla kirjan vinkkejä menetät vähemmän asiakkaitasi

  • lisäät asiakkaittesi tyytyväisyyttä
  • teet tuotteestasi ja palvelustasi halutumman
  • yrityksesi tienaa tuhansia euroja enemmän

Paranna tuottoja asiakaslähtöisyydellä

 

Kehitä asiakaslähtöisyyttä:

”Tee tuotteestasi ja palvelustasi asiakkaan haluama.
10+1 ideaa”

Lataa ilmaiseksi E-kirja (21 s, normaalisti 19€)
Kirjassa 10 + 1 keinoa parantaa tuotteesi ja palvelusi
haluttavuutta niin, että myyntisi ja kannattavuutesi kasvavat

Tilaan Ilmaisen Oppaan
 

Oppaan laatija:

Olen Harri Karkkila, tekniikan tohtori ja niin strategisen johtamisen kuin asiakkuuksien ohjaamisen asiantuntija.

Harri Karkkila

Harri Karkkila

Väitöstutkimukseni käsitteli asiakkaan päätökseen johtavia valintakriteerejä.

myös toiminut ennen yrittäjäksu ryhtymistä useammassa yrityksessä johtotehtävissä; tulosyksikön johtajana ja toimitusjohtajana.

Perustan siis ajatukseni niin teoriaan kuin kokemukseenikin.

Powered by WordPress. Designed by WooThemes