10+1 vinkkiä

Onko tuotteesi tai palvelusi hyvä, mutta Asiakas ei riittävästi halua tai ymmärrä ostaa sitä – mitä tehdä?

Haluaisitko lisää asiakkaita, parempaa hintaa, suurempaa kassavirtaa, enemmän voittoa …?

Opas – 10+1 vinkkiä

Noudattamalla Oppaan vinkkejä menetät vähemmän asiakkaitasi

  • lisäät asiakkaittesi tyytyväisyyttä
  • teet tuotteestasi ja palvelustasi halutumman
  • yrityksesi tienaa tuhansia euroja enemmän

Paranna tuottoja asiakaslähtöisyydellä

 

Kehitä asiakaslähtöisyyttä:

”Tee tuotteestasi ja palvelustasi asiakkaan haluama.
10+1 vinkkiä”

Lataa ilmaiseksi E-kirja (21 s, normaalisti 19€)
Kirjassa 10 + 1 keinoa parantaa tuotteesi ja palvelusi
haluttavuutta niin, että myyntisi ja kannattavuutesi kasvavat

Tilaan Ilmaisen Oppaan
 

Rekisteriseloste

Oppaan laatija:

Olen Harri Karkkila, tekniikan tohtori (Tuotantotalous) ja niin strategisen johtamisen kuin asiakkuuksien ohjaamisen asiantuntija.

Harri Karkkila väitöstilaisuus

Väitöstutkimukseni käsitteli asiakkaan päätökseen johtavia valintakriteerejä.

Olen myös toiminut ennen yrittäjäksi ryhtymistä useammassa yrityksessä johtotehtävissä; tulosyksikön johtajana ja toimitusjohtajana.

Perustan siis ajatukseni niin teoriaan kuin kokemukseenikin.

Powered by WordPress. Designed by WooThemes