Onko tuotteesi tai palvelusi hyvä, mutta Asiakas ei riittävästi halua tai ymmärrä ostaa sitä – mitä tehdä?
Haluaisitko lisää asiakkaita, parempaa hintaa, suurempaa kassavirtaa, enemmän voittoa …?
Opas – 10+1 vinkkiä
Noudattamalla Oppaan vinkkejä menetät vähemmän asiakkaitasi
- lisäät asiakkaittesi tyytyväisyyttä
- teet tuotteestasi ja palvelustasi halutumman
- yrityksesi tienaa tuhansia euroja enemmän
Paranna tuottoja asiakaslähtöisyydellä
Kehitä asiakaslähtöisyyttä:
”Tee tuotteestasi ja palvelustasi asiakkaan haluama.
10+1 vinkkiä”
Lataa ilmaiseksi E-kirja (21 s, normaalisti 19€)
Kirjassa 10 + 1 keinoa parantaa tuotteesi ja palvelusi
haluttavuutta niin, että myyntisi ja kannattavuutesi kasvavat
Oppaan laatija:
Olen Harri Karkkila, tekniikan tohtori (Tuotantotalous) ja niin strategisen johtamisen kuin asiakkuuksien ohjaamisen asiantuntija.
Väitöstutkimukseni käsitteli asiakkaan päätökseen johtavia valintakriteerejä.
Olen myös toiminut ennen yrittäjäksi ryhtymistä useammassa yrityksessä johtotehtävissä; tulosyksikön johtajana ja toimitusjohtajana.
Perustan siis ajatukseni niin teoriaan kuin kokemukseenikin.